Hoppa till innehåll
Linda Syrén, chef Marknad och medlem på Almega.
Linda Syrén, chef Marknad och medlem på Almega.

Nu kommer medlems­undersökningen 

Medlemsundersökningen skickas ut till dig som är medlem i ett förbund inom Almega. Det är en viktig temperaturmätare som ger kunskap kring hur organisationen ska utvecklas framåt.

– Medlemsundersökningen är oerhört viktig för vårt utvecklingsarbete. När du svarar bidrar du till vårt arbete att ännu bättre möta de behov du har som medlem hos oss, säger Linda Syrén, chef för enheten Marknad och medlem på Almega.

Undersökningen skickas ut via Novus till medlemmar i förbund inom Almega via e-post. Det tar bara fem minuter att svara. Tillsammans ger svaren en bred bild av medlemsföretagens behov och önskemål, en temperaturmätare som visar på vilka områden Almega kan bli bättre och var vi är bra redan idag.  

– Medlemmarna är stommen i Almega och förbundens hela verksamhet, så svaren vi får in är självklart av stor betydelse för hur vi arbetar framåt, säger Linda Syrén.  

Som en följd av önskemålen från tidigare år har Almega inrättat en helt ny enhet som fokuserar på att utveckla våra tjänster. Ett annat exempel är vd-forumet som nu funnits i över ett år. Det kom till som resultat av svaren i en tidigare medlemsundersökning.