
Almega medverkar på Mötesplats Offentliga Affärer 2025
Mötesplats Offentliga Affärer ger tillfälle till dialog och intressanta erfarenhetsutbyten kring offentlig upphandling – nu och för framtiden. Almega kommer att medverka och medlemsföretag har möjlighet att köpa biljetter till konferensen till rabatterat pris.
Den 25 och 26 september går Mötesplats Offentliga Affärer av stapeln på Nacka Strand Möten & Event i Stockholm. En spännande mötesplats som ger tillfälle till dialog och intressanta erfarenhetsutbyten kring offentlig upphandling – nu och i framtiden, där Almega medverkar med ett seminarium.
Företag som är medlemmar i Almegas förbund har möjlighet att köpa biljetter till konferensen Mötesplats Offentliga Affärer till rabatterat pris.
Offentlig upphandling är en av Almegas prioriterade frågor. Det som upphandlas är ofta olika typer av tjänster, vilket berör många medlemsföretag i Almegas förbund.
Almega anordnar under konferensen ett seminarium med rubriken ”Offentlig upphandling och tjänsteföretag – hur står det till?”. Där ligger fokus på hur tjänsteföretagen ser på att delta i offentliga upphandlingar – och vad man önskar mer och mindre av.
– Almega arbetar för att upphandlingarna ska genomföras på ett affärsmässigt sätt som tar tillvara på konkurrensen på marknaden, värnar kvalitet i leveransen och inger förtroende för de offentliga affärerna. Detta seminarium är en del i detta arbete, säger Almegas upphandlingsexpert Ulrica Dyrke.
Om medlemsrabatten
Medlemmar i ett förbund inom Almega får 1 200 kr rabatt på ordinarie pris för de två konferensdagarna på Mötesplats Offentliga Affärer. Detta innebär att tvådagarsbiljetterna kostar 5 700 kr i stället för 6 900 kr.
Använd koden INVITE-ALMEGA.
Gör så här för att lägga in koden: När ni har tryckt ”betalning” kommer det upp en rullmeny med möjlighet att lägga in rabattkoden. Skriv koden INVITE-ALMEGA. Tryck därefter på ”Aktivera”.