Hoppa till innehåll

Löneprocessen för Call/contactcenter och Marknads­undersöknings­företag

Tycker du att löneprocessen är svår, krånglig och något som tar alldeles för mycket tid? Eller känner du som förtroendevald att det saknas struktur eller transparens i löneprocessen? Hur kan en bra löneprocess se ut?  

Kursbeskrivning

Detta får du i webbinariet 

Almega och Unionen har tillsammans tagit fram en vägledning speciellt för Call/Contactcenter och Marknadsundersökningsföretag som vi hoppas kan ge dig handfasta råd och tips för att skapa en bättre löneprocess som är enkel, effektiv och tydlig för både arbetsgivare och fackliga representanter. 

Medverkande 

Från Almega
Margaretha Sandberg, arbetsrättsjurist
Catarina Johansson,  arbetsrättsexpert 

Från Unionen
Max Wivhagen
Elin Svensson 

Målgrupp 
Vi vänder oss till dig som jobbar i ett Call/Contactcenter eller Marknadsundersökningsföretag och som är lönesättande chef eller på annat sätt jobbar med lönebildning.
Vi vänder oss också till dig som förtroendevald nom företaget och som förhandlar löner.  

Praktiska detaljer
Du som deltagare har möjlighet att ställa frågor via chatt under kursen.
Information om hur du ansluter dig till kursen får du i ett separat mail.

Pris 
Webbinariet är kostnadsfritt och vänder sig enbart till målgruppen. 

 

Det finns i nuläget inga bokningsbara tillfällen för den här aktiviteten.

Välj tillfälle

Pris

Kostnadsfritt

Boka
Intresseanmälan
Har du frågor om aktiviteten?
Hör av dig

{{ contact.name }}

{{ contact.title }}

{{ contact.phone }} {{ contact.cellphone }} {{ contact.email }}