Seminarium

Almegas Upphandlingsdag – för en attraktiv offentlig marknad

I samarbete med Upphandlingsmyndigheten

Värdet av den offentliga upphandlingen uppskattas till åtminstone 683 miljarder kronor årligen. Det är en marknad av stor betydelse för både offentlig sektor och näringsliv. Men antalet anbud i upphandlingarna sjunker. Vi vill vända utvecklingen och bidra till en attraktiv offentlig marknad. En viktig förutsättning för att nå dit är dialog och förståelse mellan leverantörer och upphandlande myndigheter och enheter.

Almegas Upphandlingsdag är en mötesplats som är öppen för både leverantörer och upphandlande myndigheter och enheter. Dagen erbjuder spännande seminarier på aktuella teman, samtidigt som du får möjlighet att prata om framtida affärer med upphandlande myndigheter. För dig som vill öka din kunskap om upphandlingsfrågor kommer Upphandlingsmyndigheten att erbjuda utbildning i form av Anbudsskola.

Här kan du läsa mer om Almegas upphandlingsdag

Information om program och talare publiceras löpande under hösten.

Eventet går av stapeln tisdagen den 3 december på Münchenbryggeriet i Stockholm.

Pris: 925 kr exkl. moms per person. I priset ingår entré under hela dagen, fika, lunch och tillgång till alla seminarier och utställningsområdet.

Köp biljett

Upphandlande myndigheter och enheter har möjlighet att ställa ut utan kostnad. Är du intresserad av att ställa ut? Kontakta upphandlingsdagen@almega.se

Almegas Upphandlingsdag arrangeras i samarbete mellan Almega, Almegas förbund: Innovationsföretagen, IT&Telekomföretagen, Kompetensföretagen, Serviceföretagen, Tjänsteföretagen, Utbildningsföretagen, Vårdföretagarna samt Upphandlingsmyndigheten.

 

Tillfällen

Plats

Torkel Knutssonsgatan 2
118 25
Stockholm